Strategia rozwoju firmy polega na tworzeniu kolejnych samodzielnych lokali gastronomicznych pod nazwą “Picburger” oraz adaptowaniu miejsc i już istniejących lokali gastronomicznych do standardów sieci “Picburger”. Takie lokale działają pod nazwą “Picburger“. Rozwój systemu opiera się na współpracy z partnerami na zasadzie franczyzy w celu osiągnięcia obopólnych korzyści.

Głównym celem Franczyzodawcy jest stworzenie rentownego biznesu dla Franczyzobiorcy oraz zapewnienie mu dostępu do specjalistycznej wiedzy oraz do narzędzi umożliwiających mu sprawne prowadzenie biznesu. Zapewnienie dostaw półproduktów oraz specjalistycznych urządzeń gastronomicznych minimalizuje błędy czynnika ludzkiego, które mogą mieć negatywny wpływ na biznes. Dlatego w lokalach Picburger, możemy zatrudniać niewykwalifikowany personel, co znacząco zwiększa rentowność biznesu, nie powodując spadku jakości produktu końcowego w placówkach.

Chcemy, żeby nasi klienci mogli skosztować dobrych burgerów w lokalu w którym panuje miły nastrój, schludny wystrój oraz pracują sympatyczni ludzie.

  • Wsparcie operacyjne na każdym etapie prowadzenia działalności.
  • Pełne wsparcie przy wyborze miejsca działalności, projektowaniu lokalu (także technologii zaplecza gastronomicznego), wyposażeniu.
  • Pomoc przy rekrutacji personelu.
  • Szkolenia pracowników.
  • Wdrożenie systemu informatycznego, przygotowywanie raportów sprzedażowych.
  • Narzędzie do obliczania food-costu.
  • Możliwe wsparcie finansowe, tj. wsparcie w leasingu sprzętu w pierwszym roku/dwóch działalności.
  • sprzęt (gastronomiczny, informatyczny): od 150 tys. zł (wsparcie sieci w 100% leasingu sprzętu),
  • wystrój, wyposażenie sali konsumpcyjnej oraz kuchni – koszty zależne od niezbędnego zakresu prac.,
  • opłaty franczyzowe od: 2,5 tys. zł miesięcznie (niezależne od obrotu).

 

  • własne środki pieniężne w kwocie wystarczającej na przystosowanie lokalu do prowadzenia działalności gastronomicznej. Sieć oferuje wsparcie przy pozyskaniu leasingu na finansowanie sprzętu.
  • franczyzobiorca powininen być gotowy bezpośrednio zarządzać restauracją
  • franczyzobiorca musi być ambitny, przedsiębiorczy oraz nastawiony na sukces
  • umowa franczyzy zawierana jest na okres od 5 lat.

 

Skontaktuj się z nami

Jeżeli chcesz zadać inne pytanie lub skontaktować się z nami telefonicznie, kliknij w poniższy przycisk.